Odpowiedzi

2010-02-09T17:14:20+01:00
...Twój uśmiech...- marzę o nim cały dzień...
...by wziąć Cię za rękę, popatrzeć w oczy...
zawsze wtedy świat wydaje się piękniejszy...

Kocham Cię dlatego te słowa piszę
i przepraszam za wszystkie Twoje wylane łzy,
przepraszam za wszystkie nasze nie najlepsze dni,
przepraszam za wszelki ból, jaki wyrządziłem,
przepraszam, mam nadzieję, że wybaczysz mi.
Wszystkie moje sny znalazły spełnienie, kiedy spotkałem Ciebie,
każde moje marzenie zmieniło się w rzeczywistośc.

Kocham Cię już wiem
Jedno słowo cichy szept
Kocham Cię już wiem
Jedno słowo a tyle mieści się.

Mocna jak śmierć jest miłość, twarda jak piekło jest zazdrość.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:16:34+01:00
Pocałuje Cię delikatnie, przypadkowe spotkanie dłoni, zamienię w rozkoszny dotyk.
Dotknę Twej twarzy,
Czule spojrzę w oczy i jeszcze raz okryję ciepłem pocałunków.
Wyczaruję noc.
Zatańczymy przy blasku księżyca,
przy muzyce ciepłych szeptów.
Zamknij oczy, a wraz z nimi,
- mnie w swoim sercu....


Kochać, znaczy okazywać
to bez ukrycia.
Kochać szczerze, prawdziwie-
to kochać do końca życia!

Jest na świecie jedna tylko osoba,
dla której napiszę te piękne słowa:
Kocham Cię nad życie Słoneczko moje!
Dla Ciebie otwieram całe serce swoje,
bo wiem że dla Ciebie warto jest żyć...
Ofiaruję wszystko co najważniejsze
by tylko z Tobą być.
Całą swoją miłość,
wszystkie uczucia i pragnienia,
byś mogła schronić się w moich ramionach
i spełnić najskrytsze marzenia...
Dzielić wartości i troski każdego dnia,
tak piękna miłość niech po wieki trwa


3 4 3