Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:16:02+01:00
Prasa-nie zwsze pisana jest prawda, nie zawsze mozna ja dostac, dobrze sie czyta,
radio- czesto klamie, czesem brakuje stacji, informacje czesto powtarzane
telewizja- nie trzeba wychodzic aby sie cos dowiedziec, dlugie reklamy, duzo istotnych informacji, niezw=awsze prawda
internet- zdarzaja sie pisane brednie
1 5 1
2010-02-09T17:16:52+01:00
Prasa waady nie wielu ludzi lubi czyta gazety czyli prasy nie :) nie chce sie im isc i kupic zalety mozna w niej znalesc cos ciekawego i cos czego nam potrzeba np nowego samochodu

radio wady jak mowia jacys idioci to sie nierozumie np jak sie seplenia :) zalety sa konkursy w radiach i rozne smieszne rzeczy np jak budzenie ludzi w radiu eska i wkrecanie :)

telwwizja wada trzeba za nia placic zalety wsystko mozna powiedziec ze jest perfekcyjne tylko jesl lipa jak sie zlamie nadajnik lub w wiadomosciach straca kontakt :)

internet wada trzeba placic zalety nieskonczenie wiele :)
2 1 2