Odpowiedzi

2010-02-09T17:14:21+01:00
Idęą tego ruchu jest zdolność kroczenia po właściwych ścieżkach. pragnienie dobroci i miłości dla każdego kogo napotyksmy na naszej drodze.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:14:51+01:00
Czystość we współczesnym społeczeństwie jest trudna do zachowania. Niewinność czynów i myśli, szacunek do siebie i innych już nie są wartościami charakteryzującymi współczesnych nastolatków i nie tylko. RCS stara się kontynuować poważanie tych wartości, wspierać w zadaniu dochowania czystości przed ślubem.
3 5 3