Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:16:08+01:00
Bryza nocna (lądowa)-wiatr wiejący na wybrzeżu morskim. Zmiany kierunku wiatru, występujące w rytmie dobowym, wywołane są różnicami w nagrzewaniu się lądu i morza.

Bryza dzienna (morska)-bryza morska - dzienna - wiatr wiejący z nad morza ku ladowi w dzień jest to powietrze chłodne i wilgotne
5 3 5
2010-02-09T18:09:31+01:00
Bryza nocna idzie z morza w stronę lon (zimne powietrze) (idzie dołem).
Bryza dzienna idzie w stronę morza (ciepłe powietrze) (idzie górą).
3 4 3