Odpowiedzi

2010-02-09T17:19:18+01:00
A) 2(a+b)=2a+2b
c) -2(x+4-y+z)= -2x-8+2y-2z
e) x(2x `do potegi 2`-x+7)=2x do potęgi trzeciej - x do kwadratu+7x
b) 3(x+2y-6) = 3x+6y-18
d) x(2y-54) =2yx-54x
f) a(b+a-ab)=ab+a^-a^b
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:22:28+01:00
A) 2(a+b)=2a=2b
b) 3(x+2y-6)=3x+6y-18
c) -2(x+4-y+z)=-2x-8+2y-2z
d) x(2y-54)=2xy-54x
e) x(2x²-x+7)=2x³-x²+7x
f) a(b+a-ab)=ab+a²-a²b
1 5 1