Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:19:10+01:00
1. Gdzie rozgrywa się akcja powieści „ Chłopcy z Placu Broni”?
2. O jakiej porze roku rozpoczyna się akcja utworu?
3. Który z bohaterów powieści był najmniejszym uczniem w klasie?
4. Pod jakim dowództwem byli chłopcy z Placu Broni?
5. Pod jakim dowództwem byli chłopcu z Ogrodu Botanicznego?
6. Kto rozwiązał Związek Zbieraczy Kitu?
7. Z jakiego powodu zachorował Nemeczek?
8. Kto był przy umierającym Nemeczku?
9. Z jakiego stopnia awansował Ernest?
10. Do jakiego gatunku literackiego należy lektura „Chłopcy z Placu Broni”?
9 4 9
2010-02-09T17:19:48+01:00
Na pewno będzie zadanie że trzeba opisać i scharakteryzować Nemeczka lub Feri Acza. Pewnie to będzie coś takiego w wersji wypracowania :D
5 4 5
2010-02-09T17:21:49+01:00
1. Jakim chłopcem był Nameczek?
2. Jak oceniasz postępowanie Gerebra?
3. Opowiedz najciekawsze wydarzenie z lektury.
4.Z którym bohaterem z lektury chciałbyś się zaprzyjaźnić i dlaczego?
5. Czy warto być uczciwym?
5 3 5