Odpowiedzi

2010-02-09T17:19:42+01:00
,,Ten Obcy"
Moją ulubioną lekturą była książka pt.,,Ten Obcy".
Książka Opowiada o przygodach chłopca imieniem Zenek. Z przygodami Zenka i jego przyjaciół nie dało się nie nudzić. Zawsze działo się coś ciekawego, a książka wywierała na mnie duże wrażenie z każdym wątkiem który się pojawiał w książce.
Według mnie książka jest godna polecenia, ponieważ jest bardzo pouczająca a zarazem bardzo interesująca.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:21:08+01:00
Książka ta zaskoczyła mnie swoją treścia. Jest ona doskonałym przykładem dla wielu osób. Opowiada o czwórce przyjaciół którzy poznali "Obcego" czyli Zenka, króry był w bardzo trudnej sytuacji rodzinnej jak i fizycznej. Odszedł od ojca, który go nie kochał (za to kochał alkohol), a matka jego zmarła. W drodze w poszukiwaniu wuja swego Antoniego skaleczył sie w stopę. Zamieszkał on na wyspie czwórki przyjaciół - Uli, Pestki, Julka i Mariana. Jako pierwsza z Zenkiem zapoznała się Ula (była dosyć wstydliwą dziewczynką, ale zagadała do Zenka) i przedstawiła go reszcie przyjaciół.Po dłuższym spędzaniu ze sobą czasu zaprzyjaźnili sie zeb sobą.