Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:28:57+01:00
Kraków , dn . 09. 02 . 2010
Droga Ulo . !
.... Na początku mojego listu chcę Cię serdecznie pozdrowić . W kilku słowach opowiem co u mnie .
... Jak wiesz, mieszkam u wujka . Jest mi u niego bardzo dobrze.
Jest dla mnie miły, pomocny . Bardzo tęsknię za Wami . Nasze przygody są niezapomniane . Ja chodzę dniem za dniem do szkoły . Tam też poznałem wielu nowych przyjaciół, którzy są dla mnie życzliwi . Mam dobre oceny .
Mam nadzieję, że do mnie niedługo przyjedziesz . Czekam niecierpliwie .

Zenek .
2 3 2
2010-02-09T17:31:20+01:00
Witam, Ulu!
Jestem już od miesiąca u wujka Antosia i czuję się świetnie. Znalazłem sobie pracę. Zrywam truskawki u pana Wielicza. Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Mam nadzieję, że u ciebie też. Wujek dał mi pokój na strychu. Oczywiście już go sobie urządziłem. Mam duże łóżko i bardzo ładny, kolorowy dywan. Codziennie z rana piję szklankę mleka od krowy i zjadam kanapki z różnymi warzywami z ogródka. Znalazłem też już kilku przyjaciół: Anię, Tomka oraz Łucję. Są bardzo mili i powinnaś ich koniecznie poznać. Nie mam zamiaru wracać do domu. Mam nadzieję, że kiedyś mnie odwiedzisz. Bardzo się za tobą stęskniłem.
Pozdrawiam, Zenek!
2 5 2