Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:22:42+01:00
X=pierwsza liczba
y= druga liczba
y=2x
z= trzecia liczba
z=2x-12

x+y+z=68
x+2x+2x-12=68
5x=68+12
5x=80
x=16

2x=2×16=32
2x-12=32-12=20

spr. 16+32+20=68
odp. te liczby to 16,32 i 20
1 5 1
2010-02-09T17:23:17+01:00
I liczba-x=16
II liczba-y=2x=2*16=32
III liczba-z=y-12=2x-12=2*16-12=32-12=20

x+y+z=68
x+2x+2x-12=68
5x=68+12
5x=80/:5
x=16

Odp.Te liczby to 16,32,20
1 5 1
2010-02-09T17:27:32+01:00
1 liczba x wyniki 1 liczba 16
2 liczba 2x 2 liczba 32
3 liczba 2x-12 3 liczba 20
razem 68

x+2x+2x-12=68
5x=68+12
5x=80\5
x=16





daj najlepsze :)
1 5 1