Odpowiedzi

2010-02-09T18:01:37+01:00
Każdego roku w grudniu świętujemy urodziny Jezusa Chrystusa. To właśnie dlatego ten czas w roku nazywamy 'Bożym Narodzeniem' - świętujemy mszę w kościele dla Chrystusa (?). Pierwsze takie wydarzenie miało miejsce w Rzymie anno domini 360, aż do anno domini 440 kiedy to Christian Church to zmienił to na świętowanie 25 grudnia nazywanego Bożym Narodzeniem. Boże Narodzenie jest naprawdę magicznym czasem sprowadzającym razem rodziny i przyjaciół do dzielenia się dużą ilością zwyczajnej miłości i tradycjami mającymi miejsce od stuleci. Wielu ludzi jest na wakacjach w Anglii i zostaje w domu z rodziną na Święta Bożego Narodzenia (bez sensu zdanie ;P) (albo tak: wielu ludzi w święta w Anglii zostaje w domu z rodziną na Ś.B.N.)
Choinka jest popularna w Anglii od 1841, kiedy mąż królowej Viktorii , książe Albert przywiózł drzewo z Niemiec i położył ją i zamku Windsor. Królewska para była zilustrowana w gazecie, jak stali dookoła choinki z ich dziećmi i tradycyjnie dekorowali modnie choinkę.
W Wielkiej Brytanii drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia jest często świętowany na następny dzień po Bożym Narodzeniu. Tradycyjnie to był dzień otwierania świątecznych prezentów i dzielenia się ich zawartością z biednymi. Świąteczne prezenty były w drewnianych lub glinianych pojemnikach, do których ludzie wkładali prezenty. Tradycyjnie drugi dzień swiat jest dniem gdzie rodzina jest razem.
2010-02-09T19:48:35+01:00
Każdego roku w grudniu świętujemy urodziny Jezusa Chrystusa. To właśnie dlatego ten czas w roku nazywamy 'Bożym Narodzeniem' - świętujemy mszę w kościele dla Chrystusa (?). Pierwsze takie wydarzenie miało miejsce w Rzymie anno domini 360, aż do anno domini 440 kiedy to Christian Church to zmienił to na świętowanie 25 grudnia nazywanego Bożym Narodzeniem. Boże Narodzenie jest naprawdę magicznym czasem sprowadzającym razem rodziny i przyjaciół do dzielenia się dużą ilością zwyczajnej miłości i tradycjami mającymi miejsce od stuleci. Wielu ludzi jest na wakacjach w Anglii i zostaje w domu z rodziną na Święta Bożego Narodzenia (bez sensu zdanie ;P) (albo tak: wielu ludzi w święta w Anglii zostaje w domu z rodziną na Ś.B.N.)
Choinka jest popularna w Anglii od 1841, kiedy mąż królowej Viktorii , książe Albert przywiózł drzewo z Niemiec i położył ją i zamku Windsor. Królewska para była zilustrowana w gazecie, jak stali dookoła choinki z ich dziećmi i tradycyjnie dekorowali modnie choinkę.
W Wielkiej Brytanii drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia jest często świętowany na następny dzień po Bożym Narodzeniu. Tradycyjnie to był dzień otwierania świątecznych prezentów i dzielenia się ich zawartością z biednymi. Świąteczne prezenty były w drewnianych lub glinianych pojemnikach, do których ludzie wkładali prezenty. Tradycyjnie drugi dzień swiat jest dniem gdzie rodzina jest razem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:08:33+01:00
Każdego roku w grudniu świętujemy urodziny Jezusa Chrystusa. To właśnie dlatego ten czas w roku nazywamy 'Bożym Narodzeniem' - świętujemy mszę w kościele dla Chrystusa (?). Pierwsze takie wydarzenie miało miejsce w Rzymie anno domini 360, aż do anno domini 440 kiedy to Christian Church to zmienił to na świętowanie 25 grudnia nazywanego Bożym Narodzeniem. Boże Narodzenie jest naprawdę magicznym czasem sprowadzającym razem rodziny i przyjaciół do dzielenia się dużą ilością zwyczajnej miłości i tradycjami mającymi miejsce od stuleci. Wielu ludzi jest na wakacjach w Anglii i zostaje w domu z rodziną na Święta Bożego Narodzenia (bez sensu zdanie ;P) (albo tak: wielu ludzi w święta w Anglii zostaje w domu z rodziną na Ś.B.N.)
Choinka jest popularna w Anglii od 1841, kiedy mąż królowej Viktorii , książe Albert przywiózł drzewo z Niemiec i położył ją i zamku Windsor. Królewska para była zilustrowana w gazecie, jak stali dookoła choinki z ich dziećmi i tradycyjnie dekorowali modnie choinkę.
W Wielkiej Brytanii drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia jest często świętowany na następny dzień po Bożym Narodzeniu. Tradycyjnie to był dzień otwierania świątecznych prezentów i dzielenia się ich zawartością z biednymi. Świąteczne prezenty były w drewnianych lub glinianych pojemnikach, do których ludzie wkładali prezenty. Tradycyjnie drugi dzień swiat jest dniem gdzie rodzina jest razem.
2 5 2