PRZETŁUMACZCIE TO nA POLSKI PROSZE SZYBKO!!!

1. I don't want anyone to know about our plan. You ...must not.. tell anyone.
2. I can stay in bed tomorrow morning because I ..doesn't have to... go to work .
3.Whatever you do , you ...must not...... touch that switch. It's very dangerous.
4. There's a lift in the builing , so we ..don't have to......... climb the stairs.
5.you...must not........ fotrget what I told you. It's very important
6. Sue ...doesn't have to.......... get up early, but she usually does.
7.don'tmake so much noise. We....must not........ wake the children
8.i...must not............ eat to much. I'm supposed to be on diet.
9.You..don't have to...... be a good player to enjoy a game od tennis

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T17:27:37+01:00
1Nie chcę nikogo wiedzieć o naszym planie. Ty ... nie .. nikomu. 2. Mogę leżeć w łóżku jutro rano, bo .. nie ma do ... iść do pracy. 3.Whatever ty, ty ... nie ...... dotknąć tego przełącznika. Jest to bardzo niebezpieczne. 4. Jest winda w builing, więc .. nie trzeba ......... wspinać się po schodach. 5.You ... nie ........ fotrget co ci mówiłem. To bardzo ważne 6. Sue ... nie ma do .......... wstać wcześnie, ale zwykle nie. 7.don "tmake tyle hałasu. Mamy .... nie musi ........ obudzić dzieci 8.i. .. nie może ............ jeść dużo. Ja mam być na diecie. 9.You .. nie musi ...... być dobrym graczem, aby cieszyć się grą od tenisa

Pozdrawiam liczę na najlepszą odpowiedz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:27:59+01:00
1. którego ja nie chcę kogoś, by wiedzieć o naszym planie. Ty ...nie musi.. powiedz komuś.
2. którego ja mogę pozostać w łóżku jutro rano, ponieważ I ..nie musi... pójdź do pracy .
3. co kiedykolwiek robisz , ty ...nie musi...... dotknij tę witkę. To jest bardzo niebezpieczne.
4. jest podniesienie w builing , więc my ..nie musiej......... wejdź na schodki.
5. ty...nie musi........ fotrget coś co I powiedziałem tobie. To jest bardzo ważne
6. Sue ...nie musi.......... wstań wcześnie, ale ona zwykle robi.
7. nie robi tyle hałasu. My....nie musi........ obudź dzieci
8. i...nie musi............ zjedz do dużo. Jestem przypuszczony być na diecie.
9.ty .. nie musi ...... być dobrym graczem, aby cieszyć się grą od tenisa

liczę na najlepszą. Pozdro