Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:28:55+01:00
Ponieważ za nie nie da sie kupic wielu rzeczy. Gdy ktos zachoruje nie mozna zanie kupic zdrowia, ani szczescia rodzinnego. Napewno nie da sie kupic przyajzni i milosci. Moim zdaniem pieniadze szczescia nie daja poniewaz najwazneijsze jest ognisko domowe.
2 5 2
2010-02-09T17:34:34+01:00
Nierwątpliwie pieniądze są bardzo ważna częścia ludzkiego życia,ponieważ bez pieniędzy nie byłoby jedzenia itd.Zapewniaj one człowiekowi godność życia tez i szczęście.Uważam że pieniadze szczęścia nie dają,ponieważ moga one zniszczyc czlowieka przez to ze czlowiek jest na pieniadze chytry i szybko je wyda i juz nie bedzie mial.Dlatego pieniadze szczescia nie daja.

Mysle ze cos napisalam xD
2 3 2