Odpowiedzi

2010-02-09T17:28:18+01:00
Zad1.Dodaj:
a) (-13)+18=5
b) (+35)+(-21)=14
c) (-40)+12=-28
d) (+22)+(-10)=12
e) (-54)+(+23)=-31
f) (-41)+(+54)=13
g) (-31)+(+61)=30
h) (-30)+(+64)=34
zad.2.Odejmij:
a) (-14)-(-29)=15
b) (-32)-11=-43
c) 59-(-17)=76
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:28:50+01:00
A) (-13)+18= 5
b) (+35)+(-21)= 14
c) (-40)+12= -28
d) (+22)+(-10)= 12
e) (-54)+(+23)= 31
f) (-41)+(+54)= 13
g) (-31)+(+61)= 30
h) (-30)+(+64)= 34

zad.2.Odejmij:
a) (-14)-(-29)= (-14)+29 = 15
b) (-32)-11= -43
c) 59-(-17)= 59 + 17 = 76
2 3 2
2010-02-09T17:29:02+01:00
A) (-13)+18=5
b) (+35)+(-21)=14
c) (-40)+12=-28
d) (+22)+(-10)=12
e) (-54)+(+23)=-31
f) (-41)+(+54)=13
g) (-31)+(+61)=30
h) (-30)+(+64)=34
zad.2.Odejmij:
a) (-14)-(-29)=-14+29=15
b) (-32)-11=-32-11=-43
c) 59-(-17)=59+17=76
2 1 2