Odpowiedzi

2010-02-09T17:29:23+01:00
Wiara w człowieka czyni cuda .
Wzbudzić wiarę to wzbudzić zaufanie .
2010-02-09T17:30:01+01:00
Moja babcia mino trudnych zyciowych chwil ma nie wzruszona wiare.
W kazdym czlowieku powinna byc wiara.
Nie potrafie wzbudzic wiary.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T17:30:30+01:00
Ważne aby w swoim życiu wierzyć w człowieka, to podstawa do trwałej przyjaźni.
Moja kolezanka potrafi wzbudzić wiarę w ludzi.
Nienaruszona wiara czyni z nas prawdziwych i godnych ludzi.