Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:31:11+01:00
''Zdrowy styl życia''

Czy nie sądzicie , moi mili ,
Że pchać wózek z całej siły
Przepychając się łokciami
Między półkami z marmoladami
Nie opłaca się czasami?
Choć promocje kuszą , mamią
A z głośników trele wabią
Czy warto za marny grosz
Cały dzień popychać kosz?
1 5 1
2010-02-09T17:35:35+01:00
CIASNE ALE WŁASNE
Żałowała mysz żółwia, że siedzi w skorupie.
Ten jej odpowiedział: "To wcale niegłupie,
nie muszę w nieskończoność na mieszkanie czekać,
natura tak powinna stwarzać i człowieka"
1 1 1