PILNE na dzis

notataka (5-6 zdań)

W czasie pobytu na wakacjach w Bringston wynajmujesz pokój z kolegą/koleżanką zamierzasz wrucic pozno dzis do domu . Napisz notatke do niego

-napisz o swoich planach na wieczor,
-poinformuj z kim zamierzasz spedzic wieczor,
-podaj orientacyjna godzine powrotu do domu,
-poroś o zrobieniu zakupów

2

Odpowiedzi

2010-02-09T17:57:29+01:00


Hi Carl, I' m going to go on the party to Tom today evening.
I will be there with my sister Jane. I will come back to home about 8 p.m. o clock. Can you do shoping??


xyz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:23:13+01:00
Hi Andrew!
In the evening I go to a restaurant. I spend evening with my boyfriend/ girlfriend(zależy jakiej jesteś płci boyfriend- chłopak w związku girlfriend - dziewczyna). We come back to home around midnight. Please, do shopping. You buy 1 milk and yoghurts.
thank you,
(twoje imię)
to znaczy:
Cześć Andrzej!
Wieczorem wychodzę do restauracji. spędzę wieczór z moim chłopakiem/ dziewczyną. wrócimy do domu około północy. Proszę, zrób zakupy. kup mleko i jogurty.
Dziękuje, (tu wpisz swoje imię)