Uzupełnij zdania:
1.Odkładanie się cholesterolu na ściankach naczyń krwionośnych jest przyczyną ................. .
2.Nadciśnienie wiąże się ze zbyt................... przepływem krwi.
3.Nierównomierne skurcze przedsionków i komór towarzyszą....................... .
4.Tamując krwotok z ręki, umieszczamy ją ......................... poziomu serca.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T10:11:48+02:00
1. miażdżyca
2. szybkim
3. arytmii
4. powyżej
2009-10-11T11:56:23+02:00
1. miażdżyca
2. szybkim
3. arytmii
4. powyżej