Odpowiedzi

2010-02-09T17:37:12+01:00
V = Pp * H
V = 9 * 7 = 63cm³

Pc = 2Pp + Pb
Pb = a*h
a = √9
a = 3
Pb = 3*7 = 21cm

Pc = 2*9 + 4*21
Pc = 18 + 84
Pc = 102cm₂

Objętość wynosi 63cm³, a pole całkowite 102cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:38:52+01:00
Jeżeli w postawie ma kwadrat o polu 9 cm² to znaczy że a ma 3cm

a*a*h=3*3*7 = 63cm³ :)
Pole podstawy * h

Pole całkowite :
Pb = 4* (3*7)
Pb = 84cm²

Pp= 18cm²

P= 102cm²