Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:32:07+01:00
St jest przy firST czyli 1,2, 31....
SD jest przy second czyli 2,22,32....
RD jest prz 3,13,33, 23....
th przy pozostałych ;)
1 1 1
2010-02-09T17:36:06+01:00
St jest przy jedynkach np. 1, 21, 31itp. pisze się 1st, 21st, 31st
nd jest przy dwójkach np. 2, 22, 32itp. pisze się 2nd, 22nd, 32nd
rd jest prz trójkach np. 3, 23, 33 itp. pisze się 3rd, 23rd, 33rd
th jest przy wszystkich innych liczbach np. 4, 5, 28, 67 itp. pisze się 4th, 5th, 28th, 67th
1 5 1