Odpowiedzi

2010-02-09T17:32:11+01:00
A) Obwód trójkąta równobocznego o boku 35 cm wynosi ?

35 * 3 = 105cm

B) Obwód trójkąta równoramiennego o podstawie 3 cm i ramieniu 6 m wynosi ??
metrów czy centymetrów??
3 + (2*6) = 3 + 12 = 15cm

3cm + 2*6m = 3cm + 12m = 12m i 3 cm czyli 1203 cm
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:32:18+01:00
A) Obwód trójkąta równobocznego o boku 35 cm wynosi ?

B) Obwód trójkąta równoramiennego o podstawie 3 cm i ramieniu 6 m wynosi ??

A- obw= 35cm*3 = 105cm
B- obw=3cm+6m*2=12m3cm
9 4 9
2010-02-09T17:34:41+01:00
A]
a=35cm
ob.=3a=3×35cm=105cm
B]
a=3cm
c=6m=600cm

ob.=a+2c=3cm+2×600cm=3+1200=1203cm

jeżeli podane złe dane to:a=3cm
b=6cm
ob.=a+2b=3+2×6=3+12=15cm
5 3 5