Odpowiedzi

2010-02-09T17:35:23+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Sabotazowe to Zrywali niemieckie flagi oraz rozbijali tabliczki z ogłoszeniami hitlerowskimi . Później rysowali świnie , żółwie i kotwice

dywersyjne wysadzenie mostu akcja pod arsenalem wysadzenie torow kolejowych likwidacja posterunku



prosze o najlepsze
42 3 42
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:37:32+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Malego sabotazu
akcja fotograficzna
akcja przeciw Paprockiemu
akcja kinowa
wpuszczanie gazu do lokali i sklepow dostepnych tylko dla niemcow
afera Kopernikowa
zdejmowanie niemieckich flag
wiesyanie polskich choragiewek w swieta narodowe

Dywersyjne
rozbrajanie niemieckich zolnierzy
odbijanie wiezniow z transportu
wysadzanie mostow i torow kolejowych
akcja pod Arsenalem
74 4 74