Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:34:30+01:00
Czary Mary Hokus Pokus niech porzadek stanie sie w mym oku.
Sim Sala Grim niech sie rozpali gril.
Czary mary niech tu stana 2 chomary
15 3 15
2010-02-09T17:36:28+01:00
Czary mary niech twój druch zostanie mał - czar na zmniejszenie twojego przyjaciela.

Hokus pokus dari dam niech ta zaba bedzie jak ja - czar na powstanie swojego klona z obojętnej żaby.

Pa Ap to dopeiro bedzie znak - czar na powstanie odpowiedzi na wymyslone pytanie
15 3 15
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T17:40:22+01:00
Czary mary hokus pokus niech ten królik zamieni się w żabe.

Czary mary, czary mary proszę dobre moce o niewidzialność.

Raz, dwa, trzy, hokus pokus, czary mary niech ten stolik lata jak zaczarowany!
43 1 43