Napisz,jakie współczesne słowa powstały z poniższych określeń:
_________________(computo-rachować,obliczyć)
_________________(crimen-zbrodnia)
_________________(demonstratio-pokazywanie)
_________________(educatio-wychowanie)
_________________(maturitas-dojrzałość,właściwa pora)
_________________(resevro-przechowywać,zachować)
_________________(sol-słońce)
_________________(conservario-chronić)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:34:41+01:00
Komputer(computo-rachować,obliczyć)
kryminał(crimen-zbrodnia)
demonstracja(demonstratio-pokazywanie)
edukacja(educatio-wychowanie)
matura(maturitas-dojrzałość,właściwa pora)
rezerwa(resevro-przechowywać,zachować)
solarium(sol-słońce)
konserwacja(conservario-chronić)
1 5 1
2010-02-09T17:34:42+01:00
Komputer
kryminalista
demonstracja
edukacja
matura
rezerwa
solar
konserwatyzm
1 5 1
2010-02-09T17:35:02+01:00
Komputer
kryminalista
demonstracja
edukacja
matura
rezerwacja
solaryzacja
konserwacja
1 5 1