Odpowiedzi

2010-02-09T17:36:56+01:00
34% = 34/100 = 17/50
23%= 23/100
88% = 88/100 = 22/25

12%×2400=288 zł
2010-02-09T17:37:41+01:00
Zamień procent na ułamek
34%=34/100 = 17/50
23%= 23/100
88%=88/100 = 22/25
oblicz 12% kwoty 2400 złotych

12/100 * 2400 = 288

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:40:26+01:00
34%=34/100=17/50
23%=23/100
88%=88/100=22/25

oblicz 12% kwoty 2400 złotych

12/100*2400=288 zł

Liczę na naj. :)