Opis swojej babci . musi zawierać on :
-Jak się nazywa ile am lat , czy jest mamą twojej mamy czy twojego taty
-Opisz wygląd babci , stan zdrowia, i zachowanie w stosunku do wnóków
-Wymień najczęstsze zajęcia babci
-Podaj jakie jest jej ulubione zajęcie




Prosze was to jest ważne błagam daje 52 p. !!!!

3

Odpowiedzi

2010-02-09T17:40:14+01:00
Opisy mpjej babci

Moja babcia ma na imię Jadwiga.Ma 51 lat.Moim zdaniem jak na babcie jest młoda.Jest mamą mojej mamy .Moja babcia jest ładna modnie się ubiera,ma krótkie ładne włosy.Czasami babcię boli głowa ,ale jeździ z tym do lekarza i próbują temu zapobiec.Babcia czasami się na mnie denerwuje ale nie że mnie bije.Napewno każdy wnuczek czasami babcię zdenerwuje.Babcia jest młoda,i muis jeździć do pracy.Lubi grać w karty.Bądź jeździć do swojej mamusi.
14 4 14
2010-02-09T17:53:58+01:00
Moja babcia Stasia jest mamą mojej mamy. Urodziła się 03.08.1935r więc ma 75 lat. Babcia jest osobą niską lecz zawsze uśmiechniętą. Ubiera się w kolorowe sukienki, dzięki którym jest jeszcze bardziej weselszą osobą. Gdy tylko odwiedzam babcię, zawsze wita mnie pozytywnym uśmiechem. Babcia cierpi na reumatyzm, co nie pozwala jej na wykonywanie wszystkich czynności w domu. Najlepiej lubi gotować. Jej kuchnia to po prostu rewelacja. Gdy jest zmęczona siada przed telewizorem, oglądając seriale i popijając owocową herbatkę.
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:59:55+01:00
Moja babcia to 74-letnie staruszka, która zamieszkuje okolice Wałbrzycha. Znana jest ona w całej okolicy jako uprzejma a zarazem elegancka pani o imieniu Walentyna Rogowska. Matka mojego ojca od 2 lat choruje na cukrzyce lecz mimo tego i tak osładza nam wnukom życie. Co miesiąc raduję się na wyjazd do babci, gdyż tam odczuwam jej wielką miłóść do mnie. Drobne prezenciki, gościna i zawsze otwarte serca na nas wnuczęta to największy dar jaki mogłem dostać od losu. W wolnym czasie babcia zajmuje się szydełkowaniem co sprawia jej największą satysfakcję. Oprócz tego lubi przygrywać na pianinie melodie swego dzieciństwa
13 4 13