Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:40:07+01:00
P = 6 * a²

a.4,6 cm
P = 6 * 4,6² = 6 * 21,16 = 126,96 cm²

b.2,3 dm
P = 6 * 2,3² = 6 * 5,29 = 31,74dm²
31,74dm² = 3174cm²

c.0.9 m
P = 6 * 0,9² = 6 * 0,81 = 4,86m²
4,86m² = 48600 cm²
1 5 1
2010-02-09T17:41:12+01:00
P = a * a * a
a) 4,6cm*4,6cm*4,6cm=97,336 cm2
b) 2,3 dm = 23 cm
23cm*23cm*23cm=12167 cm2
c) 0,9m=90cm
90cm*90cm*90cm=729000 cm2
2010-02-09T17:43:31+01:00
A) a= 4,6 cm
P= 6a²
P= 6 × (4,6)²
P= 6 × 21,16
P= 126,96 cm²

b) a= 2,3 dm= 23 cm
P= 6 × 23²
P=3174 cm²

c) a= 0,9 m = 90cm
P= 6 × 90²
P= 48600 cm²