Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:37:40+01:00
Samoloty , złe warunki pogodowe i klimatyczne, nowo powstałe miasta, budynki, fabryki oraz myśliwi i drapieżniki
55 3 55
2010-02-09T17:39:39+01:00
Nie biorę z neta tylko logicznie z głowy :P
Więc, ptaki podczas swego lotu mogą być narażone na niebezpieczeństwa takie jak:
-mogą zostać postrzelone przez kłusowników czy tam myśliwego
-mogą zaplątać się w coś (np. sieć rybacka, gdy chcą sobie pojeść)
-mogą zranić skrzydła poprzez otarcie się o jakieś niebezpieczne i odstające od czegoś ostrego fragmenty
-mogą także umrzeć z głodu jeżeli nie będą miały co do jedzenia
-może zaatakować je jakiś inny drapieżny ptak
-podczas zejścia dla odpoczynku na ziemię mogą zostać zjedzone przez lisa czy coś..
Mam nadzieję, że pomogłam ;]
89 4 89
2010-02-09T17:42:02+01:00
-młode osobniki są często zbyt słabe by dotrzymywać tempa dojrzałym dlatego są przez stada pozostawiane
-złe warunki atmosferyczne utrudniają ptakom orientacje i grożą (silne wichury) strąceniem w czasie lotu i uszkodfzeniami ciała
-ptaki często padają ofiarą większych od siebie drapieżników
67 4 67