Odpowiedzi

2010-02-09T17:40:25+01:00
17 cm. ponieważ masz 2 razy mniejszą mapę więc odległość będzie 2 razy większa mnożysz te 8.5 cm razy dwa czyli wychodzi 17 cm.
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:41:52+01:00
1:20000000
1cm- 20000000 cm
1cm- 200000 m
1cm- 200 km
odległość na mapie 8,5 cm.

1:10000000
1cm- 10000000 cm
1cm- 100000 m
1cm- 100 km

200:100=2

8,5 cm*2= 17 cm.
Odległość na mapie 17cm.

Sprawdzenie:
200km*8,5=1700km.
100km*17= 1700km.

Mam nadzieje że pomogłam.
Liczę na najlepszą. ;-)
59 3 59