Odpowiedzi

2010-02-09T17:51:06+01:00
C) -10a +15 /5 + 12a - 18 /6 | *30 bo 5*6 jest 30
30* -10a +15 /5+30*12a - 18 /6=
6*(-10a +15)+ 5*(12a-18)= -60a +90+60a-90=0
bo się skracają

d ) 14x-21/7-64-16x/8 |*56 bo 7*8 jest 56
56*14x-21/7 -56*64-16x/8=
=8*(14x-21)-7*(64-16x)=
=112x-168-448+112x=
= -616
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:01:38+01:00
Rozwiązanie zadania jest w załączniku. Mam nadzieje że dobrze odczytałem ten zapis. Warto używać nawiasów przy takim pisaniu :D
6 5 6