Odpowiedzi

2010-02-09T17:41:39+01:00
UŁÓŻ ZAPROSZENIE ZA SPOTKANIE AUTORSKIE Z WANDĄ CHOTOMSKĄ


Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Panią Aleksandrę Nowak na spotkanie autorskie z Wandą Chotomską,które odbędzie się dnia 16 lutego 2010 roku w Domu Kultury w Krakowie przy ulicy Dąbrowskiej. Liczę na Pani przybycie .

PODPIS (możesz wymyślić jakieś imię i nazwisko).
Pozdrawiam.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:42:06+01:00
Zaproszenie
Mamy przyjemność zaprosić państwa na autorskie spotkanie z panią Wandą Chotomską, które odbędzie się 25 lutego bieżącego roku o godzinie 13:30 w bibliotece publicznej. Dzieci mile widziane. Wstęp darmowy.
Serdecznie zapraszamy w imieniu pani Chotomskiej!
4 3 4
2010-02-09T17:46:35+01:00
Zaproszenie
Z przyjemnością zapraszamy uczniów klas (tu wpisz jaka chcesz klase)na spotkanie autorskie z Wandą Chotomska w dn....które rozpocznie się o godzinie 10:20 W....(miejsce gdzie to ma być
4 3 4