Odpowiedzi

2010-02-09T17:42:26+01:00
A) ucznoiwi z okazji imienin :
Wszystkiego najlepszego z okazji imienin zdrowia, szczęścia, dobrych ocen w szkole oraz spełnienia marzeń.

b) nauczycielowi

Wszystkiego najlepszego z okazji imienin zdrowia szczęścia życzą uczniowie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:49:05+01:00
Rówieśnikowi:
Siemka ! Najlepszego ! To nie ściema !! Co ty, przecież to nie Grecja i nie Chiny, to są Twoje urodziny! A oto życzenia dla Ciebie : Nie zerkaj za siebie,
Idź śmiało przez życie,
Podkochuj się skrycie,
Kontroluj swe żądze,
Zarabiaj pieniądze,
Lekceważ pętaków,
Unikaj cwaniaków,
Przepisów nie przestrzegaj,
Na mnie polegaj,
Lecz przede wszystkim
Pokaż im wszystkim jaki z ciebie ziom !hehe
A i jeszcze jednego samochodu nie zepsutego! :)


Nauczycielowi :
Dzień dobry. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Dużo zdrowia, szczęścia i awansu w pracy. Wytrwałości i wytrzymałości jeszcze dwa razy więcej. I wszystkiego czego pan\ pani sobie wymarzy .



Myśle ze pomogłam :)
25 4 25
2010-02-09T17:49:39+01:00
Wiele uśmiechow, a mało złości,
jak najmniej smutkow, dużo radości,
długich wakacji i moc slodyczy.
Tego ci dzisiaj...........życzy


z okazji urodzin życzę Pani dużo zdrowia,
sukcesów w pracy,
zadowolenia z życia osobistego,
aby każdy dzień przynosil pani miłą niespodziankę ................
2 5 2