Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:47:16+01:00
Mitologia- zbiór mitów; podań o bogach
mitoman- człowiek cierpiący na mitomanię; opowiadający nieprawdziwe historie o sobie
mitomania- skłonność do zmyślania nieprawdziwych historii
mitra- u dawnych narodów wschodnich uroczyste nakrycie głowy panujących
mitręga- strata, marnowanie czasu, zwłoka
mityng- zebranie publiczne; wiec; masówka
mitygować powściągać czyjeś wzburzenie, hamować; uśmierzać
8 4 8
2010-02-09T17:53:51+01:00
Mit: mitologia, mityczny,mitoman;

mit-opowieść o legendarnych bohaterach,bogach, zdarzeniach;wymysł, bajka, błędne mniemanie o czymś lub o kimś

mitologia-zbiór mitów,książka zawierająca mity
przykłady
- mitologia grecka
- mitologia słowiańska
- mitologia rzymska

mityczny- bajeczny, legendarny,: dotyczący mitu.

mitoman- człowiek mający chorobliwe skłonności do zmyślania i opowiadania nieprawdziwych historii
7 3 7