Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:42:19+01:00
Zgodnie z projektem dochody budżetu mają wynieść 248 mld 868 mln 601 tys. zł, wydatki - nie więcej niż 301 mld 82 mln 817 tys. zł. Deficyt nie przekroczy 52 mld 214 mln 216 tys. zł. Projekt przewiduje, że przychody z prywatyzacji wyniosą ok. 25 mld zł.
2010-02-09T17:42:31+01:00
Założenia dla budżetu na rok 2010:
* Wzrost płac o 2,5 procent
* Średnia pensja - 3150 złotych
* Inflacja około 1 procent
* Wzrost PKB o 0,5 procent
* Bezrobocie na koniec roku 13,8 procent

2010-02-09T17:47:45+01:00