Napisz 5 państw gdzie występują gejzery.
Jak ktoś nie wie co to jest to obrazek jest w załączniku.
Gejzer - rodzaj gorącego źródła, które gwałtownie wyrzuca słup wody i pary wodnej o temperaturze około 100° C. Woda z gejzerów ogrzewana jest zalegającą kilka kilometrów pod ziemią magmą w procesie hydrotermalnym. Wybuchy gejzerów są dość regularne, ale dla każdego źródła odstępy pomiędzy kolejnymi wybuchami są inne. Woda może być wyrzucana na wysokość nawet 30-70 m.

OPISAŁAM CO TO JEST WIĘC PLIS POMÓŻCIE!!!
DAM NAJ;**

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:41:57+01:00
USA - Park Yellowstone
Islandia
Alaska
Chile
Rosja
Nowa Zelandia
47 4 47
2010-02-09T18:00:28+01:00
1.Islandia
2.Chile
3.Alaska
4.Nowa Zelandia
5. (Park Yellowstone) USA
35 4 35