Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T17:42:18+01:00
Jasna Góra jest miejscem Swiętym , poniewaz jest tam Matka Boska. Wielu Polaków udaję sie tam na Pielgrzymki. Udając sie tam , modlimy sie i prosimy Matkę Boska o zdrowie itp.
Jest to najważniejsze miejsce W Polsce :)
1 1 1
2010-02-09T17:42:22+01:00
Jasna Góra jest nie typowym miejscem ponieważ podczas potopu Szwedzkiego zatrzymała całe oddziały wojsk szwedzkich mając niewiele ponad trzystu żołnierzy.