Odpowiedzi

2010-02-09T17:43:26+01:00
Aby nie stać się ludożercami trzeba przede wszystkim kochać i szanować ludzi. jak będziesz widział w nich bratnią dusze to go nie zjesz!
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T17:45:19+01:00
Aby niestać się ludożercami musimy nie narażać się na złe towarzystwo. Musimy się uśmiechać i być dobrym.
7 3 7
2010-02-09T19:03:36+01:00
Aby nie stac sie ludożercami musimy kochac kazdego człowieka, szanowac go i pomagac. W tedy nikt nie zostanie ludozerca.
7 2 7