Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T17:46:27+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T17:49:49+01:00
Poniewaz wskazują na to postacie, zdarzenia a także język. Zemsta jest niezwykle barwna. Przedstawia świat ludzi w niezwykle zabawny sposób.
Źródłem ogromnej wesołości jest język „Zemsty”, zaś jako przykład nich posłużą rozmowy Klary z Papkinem lub sytuacja, kiedy to Cześnik dyktuje list Dyndalskiemu do Wacława. Dialogi są niezwykle żywe i barwne, język postaci zróżnicowany. Komedia to zabawne zdarzenie, widowisko, śmieszny zbieg okoliczności. Właśnie taka jest „Zemsta” Aleksandra Fredry.
1 5 1