Odpowiedzi

2010-02-09T17:46:55+01:00
Wczoraj miałem dziwny sen opowiadał o psie który uratował małą dziewczynkę. Myślę że to jest całkowity absurd ponieważ psy są głupie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:50:07+01:00
Śniło mi się ze spadam ale bylem na wysokości metra . spadałem tak przez cale wieki a nad moja głową latały ptaki to były takie pomaranczowe papugi. gdy tak spadałem mama krzyczała strasznie na mnie bo nie odrobilem pracy domowej z matematyki i dostałem ocene niedostateczną i zrobiła mi szlaban .


xD moze to wystarczy
1 2 1