Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:47:31+01:00
Można
jezeli drzwi sa o wymiarach 2x1
a lustro mozna przeniesc tak zebyzeby powastal trojkat to:
2²+1²=x²
4+1=x²
x²=5
x=√5
x=2,24
a lustro ma wymairy 2,2x2,2
wiec sie zmiesci
7 4 7
2010-02-09T17:49:13+01:00
(1m) do kwadratu + (2m) do kwadratu = c do kwadratu
1m+4m=c do kwadratu
c=pierwiastek z 5= 2,24
odp: Tak
2 3 2
2010-02-09T17:49:21+01:00
(1m) ²+ (2m) ²= c ²
1m²+4m²=c ²
c=√ 5= 2,24
odp: Tak zmieści się !
2 3 2