Plis musze na jutro wyjasnic co znaczy 6 przyslow podam wam te przyslowia a wy plis wyjasnijcie: Przepadl jak kamien w wode,Z wielkiej chmury mały deszcz,czuje sie jak ryba w wodzie,Bystry jak potok górski,Leniwy jak rzeka na nizinie,Cicha woda brzegi rwie PLIS PLIS zróbcie to blagam pliska pliska :).

3

Odpowiedzi

2010-02-09T17:50:15+01:00
1.znikł bez śladu
2. z dużych oczekiwań małe owoce
3.czuje się bardzo dobrze,jest w tym dobry
4.bardzo sprytny, inteligentny
5.bardzo leniwy
6.spokojnie wyglądające reczy ,ludzie sa najbardziej niebezpieczne

2 3 2
2010-02-09T17:51:05+01:00
1) przepadł jak kamień w wodę - zniknął
2) z wielkiej chmury mały deszcz - ważne wydarzenie okazało się mniej przejmujące niz sie wydawało
3) czuje sie jak... czuje sie dobrze w zaistnialej sytuacji
4) bystry jak... po prostu bystry, po prostu porownanie
5) leniwy jak rzeka na nizinie - jak wyzej, po prostu leniwy
6) np. osoba bedąca spokojna/nieznajaca sie teoretycznie na czyms zablysneła
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:51:43+01:00
Przepadł jak kamień w wodę- czyli bezpowrtona strata.
Z wielkiej chmury mały deszcz-czyli było wiele zmieszania, a skończyło się dobrze.
Czuję się jak ryba w wodzie-czyli czuje się pewny siebie.
Bystry jak potok górski-czyli takie porównanie do mądrości zbyt śmiałe.
Cicha woda brzegi rwie-czyli coś spokojnego może nas zaskoczyć.
Leniwy jak rzeka na nizinie- czyli bardzo leniwy.
:):)
2 3 2