Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:48:56+01:00
Niemcy są podzielone na 16 Landów (w tym 3 miasta wydzielone)

1. Badenia-Wirtembergia (Baden Württemberg) > stolica Stuttgart
2. Bawaria (Bayern) > stolica Monachium (München)
3. Berlin - miasto wydzielone
4. Brandenburgia (Brandenburg) > stolica Poczdam (Potsdam)
5. Brema (Bremen) (z Bremerhaven) - miasto wydzielone
6. Hamburg - miasto wydzielone
7. Hesja (Hessen) > stolica Wiesbaden
8. Meklemburgia-Pomorze Przednie (Mecklenburg-Vorpommern) > stolica Schwerin
9. Dolna Saksonia (Niedersachsen) > stolica Hanower (Hannover)
10. Nadrenia Północna-Westfalia (Nordrhein-Westfalen) > stolica Düsseldorf
11. Nadrenia-Palatynat (Rheinland-Pfalz) > stolica Moguncja (Mainz)
12. Saara (Saarland) > stolica Saarbrücken
13. Saksonia (Sachsen) > stolica Drezno (Dresden)
14. Saksonia-Anhalt (Sachsen-Anhalt) > stolica Magdeburg
15. Szlezwik-Holsztyn (Schleswig-Holstein) > stolica Kilonia (Kiel)
16. Turyngia (Thüringen) > stolica Erfurt
10 3 10
2010-02-09T17:50:10+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Niemcy

zakladka nr. 5
kraje zwiazkowe niemiec
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T18:32:22+01:00
Niemcy są podzielone na 16 Landów (w tym 3 miasta wydzielone)

■Badenia-Wirtembergia (Baden Württemberg) > stolica Stuttgart
■Bawaria (Bayern) > stolica Monachium (München)
■Berlin - miasto wydzielone
■Brandenburgia (Brandenburg) > stolica Poczdam (Potsdam)
■Brema (Bremen) (z Bremerhaven) - miasto wydzielone
■Hamburg - miasto wydzielone
■Hesja (Hessen) > stolica Wiesbaden
■Meklemburgia-Pomorze Przednie (Mecklenburg-Vorpommern) > stolica Schwerin
■Dolna Saksonia (Niedersachsen) > stolica Hanower (Hannover)
■Nadrenia Północna-Westfalia (Nordrhein-Westfalen) > stolica Düsseldorf
■Nadrenia-Palatynat (Rheinland-Pfalz) > stolica Moguncja (Mainz)
■Saara (Saarland) > stolica Saarbrücken
■Saksonia (Sachsen) > stolica Drezno (Dresden)
■Saksonia-Anhalt (Sachsen-Anhalt) > stolica Magdeburg
■Szlezwik-Holsztyn (Schleswig-Holstein) > stolica Kilonia (Kiel)
■Turyngia (Thüringen) > stolica Erfurt
6 3 6