Odpowiedzi

2010-02-09T17:50:12+01:00
1, 204,4
2,-16,1



1,86
2,-58
3,248
4,-148
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:58:09+01:00
Zamień na K
*C+273*15'=K

30+273,15=313,15*K
-50*+273,15= 223,15*K
120*+273,15=393,15*K
-100*+273,15=173,15*K
na F
*F = (*C × 1.8) + 32
400k
400K-273,15= 126,85*C
(126,85*Cx1.8)+32=260*33'F

3k
3K-273,15=-270,15*C
(270,15*x1.8)+32=518,27*F


PS. Powyższe rozwiązanie jest błędne. Ponad to podałam wzory więc powinieneś/aś mieć pewność, że rozwiązałam Twoje zadanie poprawnie.