Odpowiedzi

2010-02-09T17:49:51+01:00
Miłość to ból i kajdany
Z miłością spotkasz się wszędzie
Miłość to troski i rany
A jednak miłość to szczęście
2010-02-09T17:50:29+01:00
Czym jest miłość? Powiedz serce!
Czym jest miłość? Szepnij skrycie!
To dwie dusze a myśl jedna
to w dwóch sercach jedno bicie.



Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:45:32+01:00
Siedząc w pokoju, myślę o Tobie.
Jedząc śniadanie, myślę o Tobie.
Chodząc po lesie, myślę o Tobię.
A nawet jeśli śpię, to myślę o Tobię.
Cokolwiek robię, myślę o Tobie.


Dopóki mnie kochasz
Dopóki mnie całujesz
Dopóki mi zaufasz
Dopóki tęsknie za tobą
Dopóki ufam ci
Dopóki jesteś przymnie
Ja będe przy Tobie


Smutne i szare są dni
Kiedy chmury płyną po niebie
Jeszcze smutniejsze są chwile
Gdy jesteśmy daleko od siebie
Przecież ja Ciebie kocham
Dlaczego nie mogę być z Tobą
Ty byłeś, będziesz i jesteś
Najukochańszą osobą


Jeśli Lecieć to do słońca
Jeśli marzyć to bez końca
Gdy całować to serdecznie
A gdy kochać to już wiecznie.