Oznacz literą P zdania prawdziwe a litera F zdania fałszywe


1. kodeks napoleona byl pierwszym na swiecie kodeksem cywilnym
2. napoleon otrzymał korone cesarska z rak papierza
3. oddzialy polskie braly udzial w tlumieniu powstania hiszpanskiego przeciwko francuzom
4. bonaparte przywrocil poprawne stosunki z kosciolem i podpisal konkordat w 1801 roku
napoleon po zwyciestwie pod austerlitz podpisal pokoj w preszburgu w 1805 roku na mocy ktorego powstal zwiazek renski

pomocy z tym potrzebuje to na jak najszybciej prosze szybko
i jesli komus sie wydaje ze juz takie cos sie pojawilo to widzialem cos podobnego ale tylko 1 zdanie bylo takie samo czy 2 i odpowiedzi byly na nie rozne z gory dziekuje

2

Odpowiedzi

2010-02-09T17:51:00+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:01:58+01:00