Z A Ł Ą C Z N I K (ZAŁĄCZNIK)

Na czym polega zadanie




w tym 1 i 2 zalaczniku JEST TEKST NERON TRZEBA GO PRZECZYTAC.!!!!!!

A W 3 ZALACZNIKU NA ZIELONYM POLU SĄ ZADANIA I PROSZE ZROBICV ZADANIA OD 1 DO ZADANIA 6 DAM NAJJJJ TEMU CO ZROBI PIERWSZY ORAZ KAZDEMU DAM NAJJJJ MUSZE MIEC TO NA DZIS BO JUTRO PANI SPRAWDZA



Jak załączniki nie działają to tutaj są linki:

http://img641.imageshack.us/img641/1015/one.png
http://img641.imageshack.us/img641/9451/twoe.png
http://img694.imageshack.us/img694/7629/threey.png


ZAŁŁĄCZNIK

3

Odpowiedzi

2010-02-10T09:14:06+01:00
1.
a) Wyobrażała sobie okropne oblicze ze skamieniałą w rysach złością
b) Ujrzała wielką, straszną wprawdzie, ale niemal śmieszną, z daleka podobną do głowy dziecka. Ujrzała, jego tunikę która, rzucała śniawy blask na jego szeroką, krótką twarz.
Włosy miał ciemne, brody nie nosił.
4.
Biesiadnicy ozwali się grzmotami oklasków, wołali że ma niebiański głos, niektóre kobiety podnosiły w górę ręce, płakały z zachwytu, wszyscy go podziwiali po występie.
5.
Uczta stawała się weselszą Tłumy niewolników roznosili coraz nowe to nowe dania, wszyscy pili obficie.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T09:58:03+01:00
1.a)Wyobrażała sobie jakieś okropne oblicze ze skamieniałą w rysach złością.
b)Wydawał się jej ochydnym wrogiem.
2.Po cichu szeptano_ budził lęk, był groźny.
Rzym skłądał mu podziękowania.
3.-
4.Składano mu podziękowania bili brawo na jego cześć.
5.Cały akapit od uczta do róże.
6.Są najlepsze ponieważ znajdują sie tam ciekawi lludzieoraz pyszne jedzenie:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T14:55:35+01:00
1.a)Wyobrażała sobie jakieś okropne oblicze ze skamieniałą w rysach złością.
b)Wydawał się jej ochydnym wrogiem.
2.Po cichu szeptano_ budził lęk, był groźny.
Rzym skłądał mu podziękowania.
3.-
4.Składano mu podziękowania bili brawo na jego cześć.
5.Cały akapit od uczta do róże.
6.Są najlepsze ponieważ znajdują sie tam ciekawi lludzieoraz pyszne jedzenie:)