LATWE WEJDZCIE:) ::



dawala wam pani z biologi takie kartki co trzeba doswiadczenie zrobic z ziemniakiem mniej wiecej tak sie zaczyna potrzebne materialy:dwa naczynia (kubki,słoiki itp.) z przykrywka,.... ma to ktos zrobione???jak tak to dajcie:)z 1 gimnazjum!;p
tam trzeba tak:
hipoteza:
opis wynikow:
wnioski:
zrobcie plisss:)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T18:04:48+01:00
Miałam podobne doświadczenie tylko u mnie było : co się stanie z ziemniakami, które po obraniu zbyt długo lezą w osolonej wodzie.
Odpowiedź .Ziemniaki będą pomarszczone , ponieważ zajdzie zjawisko osmozy.



wniosek jest taki, że z ziemniaka zajdzie zjawisko osmozy czyli parowania wody z ziemniaka:)


pozdrawiam i całusa zostawiam!;)

liczę na naj!;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:57:44+01:00

Odpowiedź .Ziemniak będzie pomarszczony , ponieważ zajdzie zjawisko osmozy.
WNIOSEK: Zajdzie zjawisko osmozy w ziemniaku czyli parowania wody z ziemniaka

LICZĘ NA NAJ;)
Pozdrawiam ;**
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T19:03:39+01:00
Zajdzie zjawisko osmozy (ziemniak się pomarszczy)
WNIOSEK: Woda z ziemniaka odparuje, czyli nastąpi osmoza.