Odpowiedzi

2010-02-09T17:53:16+01:00
Moim zdaniem mozna powiedziec ze tak ;] w koncu on zadoscuczynil za swoje bledy ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:58:05+01:00
Zaliczyłabym do pozytywnego bohatera, chciaz na początku jest okropny.
Dopiero po tym co zobaczył, co robił, jaki jest i co mu się przydarzy, zmienił się. Nagle zaczą pomagać ludziom, zaczą się troszczyć o nich, byc miłym.
Myślę więc, że należy patrzeć jak sie potrafił zmienić jakie zaszły w nim zmiany na lepsze, jakim sie stał dobrym człowiekiem niż rozpamiętywać jaki był zły i niedobry.

mam nadzieję, ze jakoś pomogłam.. ; )