Odpowiedzi

2010-02-09T17:54:20+01:00
W dniu dzisiejszym tj.11.IX.1940 r. zgineli w walce z niemieckim okupantem piloci z Dywizjonu 303.
Odznaczyli sie oni ogromnym mestwem i bohaterstwem.
Byli oni wspanialymi ludzmi,dobrze wyszkolonymi pilotami,godnie reprezentowali swoja Ojczyzne -Polskie!
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T20:58:12+01:00
Z głębokim smutkiem żegnamy dziś :
polskich pilotów poległych w bitwie 11 września 1940 roku
Zginęli w walce z niemieckim okupantem.
Odznaczyli się Oni ogromnym męstwem i bohaterstwem oraz niezwykłą odwagą
Byli wspaniałymi ludźmi,dobrze wyszkolonymi pilotami, a także wspaniałymi mężami i ojcami.
Z dumą walczyli o swoją ojczyznę.

Uroczystość żałobna będzie miała miejsce w dniu 14.IX.1940 R. o godz.16.00
w Kościele Mariackim w Krakowie .

Tam tez odbędzie się ostatnie pożegnanie -dzielnych i zasłużonych dla kraju Pilotów.
Służyli z pełnym oddaniem


Pogrążona w smutku:rodzina i przyjaciele
85 3 85