Odpowiedzi

2010-02-09T17:56:02+01:00
Strach ma tak ogromne działanie, że potrafi paraliżować. Sprawia, że nie myślimy tylko zaczynamy panikować. Sztuką jest nie poddać się tej złej sile i ją zwalczyć już w zarodku.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:57:37+01:00
Te słowa rozumiem tak, że strach tak naprawdę jest tylko naszym wyolbrzymionym uczuciem. Jest to odmowa racjonalnego myślenia i rozumowania przez nasz umysł. A im mniej oczekujemy tego rozumowania tym bardziej wyolbrzymia się to uczucie strachu.
2 5 2