Odpowiedzi

2010-02-09T17:55:36+01:00
Gdybym miała wybrać jakiś przedmiot był by to komputer, ponieważ chodził by ze mną do szkoły i pomoagał mi.Miałabym całą wiedzę przy sobie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:04:46+01:00
Dziwna szkatulka


ten drobiazg jest w naszym domu,odkąt tylko pamietam. Stanowi go niewielkich rozmiarów szkatulka. wykonano ją z nierdzewnego ,podobnego do srebra metalu.Wyglądem przypomina ozdobną skrzynie , w której kiedys przechowywano stroje i cenne przedmioty. stanowi jednak tylko miniaturke takiej skrzyni. Ma ksztalt zaokrąglonego nieco po bokach prostopadloscianu.Całą szkatulke pokrywają rozne wypukle ornamenty. w dolnej czesci przedstawiają girlande splecioną z kwiatów i lisci.ten sam motyw powtarza sie na czterech nozkach stanowiących podstawę szkatulki. Najciekawszwe jest wieczko .przedstawia ono jakąs scene mitologiczną.Wnętrze szkatulki wylozone jest aksamitem.Pudelko sluzy do przechowywania bizuteri mojej mamy stoi na pólce nad jej tapczanem.